کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی A710FD یک گوشی محترم و قابل اعتماد

گلکسی A710FD یک  گوشی محترم و قابل اعتماد

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ چند وقتی است بازار گوشی های میان رده ای داغ است، تقریبا همه ی شرکت های تولید کننده ی موبایل سعی میکنند بین پرچم داران خود، گوشی های میان رده ای را اغلب بدون سر و صدا به بازار عرضه کنند و در کنار کیفیت، کمیت محصولات خود را نیز گسترش دهند. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که شدیدا به این موضوع اعتقاد دارد و سعی میکند همیشه بازار گوشی های میان رده ای را داغ نگه دارد. یعنی از گوشی هایی که اخیرا توسط این شرکت معرفی شد و میتوان آن را جزء گوشی های گران قیمت میان رده ای دانست، یکی از گوشی های سری A یعنی گلکسی Galaxy A7 2016 SM-A710F است. 
استفاده از بدنه ی فلزی و نمایشگر با کیفیت، جزء ویژگی های مشترک گوشی های سری A سامسونگ است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این عضو جدید خانواده ی بزرگ سامسونگ:
  
اولین چیزی که در یک گوشی مورد توجه همه قرار میگیرد، طراحی ظاهری آن است. ویژگی که اگر بد باشه، نوبت به بررسی ویژگی های دیگر نمیرسد و اگر خوب باشد میتواند ضعف در ویژگی های دیگر گوشی را از بین ببرد ! گلکسی A7 سامسونگ با طراحی زیبا و قابل قبول همان اول توجه را به خودش جلب می کند، هر چند این فرم و ظاهر به چهره ای همیشگی سامسونگ تبدیل شده اما استفاده از برش های خوب در لبه های گوشی، در دسترسی بودن دکمه ها و یکنواختی و یکپارچگی صفحه نمایش با وجود استفاده از شیشه و فلز در بدنه ی گوشی باعث شده Galaxy A7 2016 SM-A710F ظاهری زیبا و چشم نواز داشته باشد.

درباره ی صفحه نمایش این گوشی باید گفت سامسونگ در این قسمت کمی سنت شکنی کرده و تقریبا مانند یک پرچم دار با این گوشی برخورد کرده است، در صفحه نمایش این گوشی از پنل‌های اولد استفاده شده است. این کار باعث کیفیت فوق العاده بالای صفحه نمایش شده و البته روی قیمت گوشی به میزان قابل توجهی تاثیر گذاشته است. اندازه 5.5 اینچی نمایشگر با رزولوشن fullHD و تراکم 401 پیکسل باعث میشود وب گردی، بازی، مشاهده فیلم و... با این گوشی برای شما به یک تجربه لذت بخش تبدیل شود.

درباره بخش نرم افزاری گلکسی A7 باید گفت این گوشی میان رده ای از تراشه اختصاصی سامسونگ (اگزینوس) استفاده می کند. که این موضوع تا حد زیادی کیفیت این گوشی را افزایش میدهد، در کنار این پردازنده ی 8 هسته ای هم نوید یک گوشی خوب را می دهد، رم داخلی Galaxy A7 2016 SM-A710F سه گیگابایت بوده و این گوشی کارت حافظه تا 128 گیگابایت را نیز پشتیبانی میکند. 

مانند اغلب گوشی های هم رده ی خود، این گوشی دو سیم کارته بوده و نسل چهارم اینترنت را پشتیبانی می کند. باتری این گوشی لیتیوم-یونی بوده و غیر‌قابل تعویض است، ظرفیت آن هم حدود 3300 میلی‌آمپر، این باتری با یک‌ بار شارژ کامل، تقریبا انرژی لازم برای استفاده تا دو روز را خواهد داشت.
دوربین این گوشی در نگاه اول نسبت به مدل های قبلی خانواده خود تغییر چندانی نداشته اما توجه سامسونگ به بعضی جزئیات مانند دریچه‌ ی دیافراگم f/1.9 و طول فوکوس 3.7 میلی‌ متری باعث شده Galaxy A7 2016 SM-A710F عملکرد بهتری نسبت به مدل های گوشی های مشابه داشته باشد و در نور کم و محیط تاریک نیز بتواند تصاویر بهتری ثبت کند. دوربین این گوشی میتواند در حالت های خودکار، حرفه‌ای، پاناروما، ثبت تصاویر متوالی، HDR و شب عکس های با کیفیتی بگیرد.

سامسونگ مدل Galaxy A7 2016 SM-A710F در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه در فروشگاه اینترنتی ای تیمچه عرضه شده است.

میتوانید ویدئوی مربوط به این گوشی را از این لینک ای تیمچه ملاحظه بفرمایید
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31303 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/01/19 تعداد مشاهده: 2271
کلید واژه ها: ,
سافت گذر